Adam Szczegóła + Magiczne Drzewo

to jest blog o filmie i książce "Magiczne Drzewo"

pozytywna recenzja „Magicznego Drzewa” na bestiariusz.pl

Posted by magiczne w dniu 31 Maj 2011

Dopiero teraz, ponad półtora roku od ukazania się, wpadła mi w oko bardzo przychylna recenja „Magicznego”.

Na stronie bestiariusz.pl autor, Damian Bartosik, wystawił ocenę 8/10 i napisał między innymi: „Film Andrzeja Maleszki bardzo mnie zaskoczył. Liczyłem na obraz udany, ba, miałem nadzieję obejrzeć w końcu udany polski film familijny z elementami fantastyki. Tak też się stało, za co Maleszce należą się szczere gratulacje. ‚Magiczne Drzewo’, chociaż niezbyt głośno u nas reklamowane, przyjęło się nie tylko w Polsce, ale też w innych krajach, skutecznie konkurując z tamtejszymi produkcjami. Na pytanie, czy warto zobaczyć ‚Magiczne Drzewo’, a może nawet skusić się na seans kinowy – odpowiadam zdecydowane tak. Obecne na sali kinowej dzieciaki wyszły rozradowane, a ja sam zapewne nieprędko o tym filmie zapomnę. ”

Całość do przeczytania na stronie  http://film.bestiariusz.pl/filmy/recenzje/487/magiczne-drzewo

Skomentuj

 
